منوی سایت

انواع کفپوش بتنی و موزاییک پرسی

تولید و فروش کفپوش بتنی ، قیمت کفپوش بتنی پیاده رو، کفپوش محوطه سازی ، سنگفرش بتنی ، کفپوش کف ویلا ، کفپوش خیابان ، کفپوش پازلی ، کفپوش پلیمری ، کفپوش پیورس ، کفپوش بتنی ویبره ، سنگفرش معابر، کفپوش بتنی پرسی ، موزاییک پرسی ، موزاییک پازلی ، موزاییک پیاده رو ، موزاییک سیمانی ،سنگفرش پیاده رو ، کفپوش بتنی نابینایان ، کفپوش بتنی سکه ای.

.

 از لحاظ ساختار     از لحاظ شكل و ظاهر

1) انواع موزاييك از لحاظ ساختار:

موزاييك های پرس A

در این روش ابتدا ملات موزاییک داخل قالب فلزی ریخته شده و ویبره می شود و سپس با استفاده از دستگاه پرس تراکم در موزائیک ایجاد می‌شود (میزان فشار پرس بستگی به نوع دستگاه و نوع موزاییک متغیر است)و سپس به داخل اتاق بخار رفته و 48 ساعت جذب روطوبت کرده و در صورت نیاز سابخورده و بصورت پالت و شیرینگ ارسال می گردد.

موزاييك هاي ويبره ايB

در این روش ابتدا ملات موزاییک داخل قالب لاستیکی ریخته شده وپس از ريخته شدن،قالب روي نوار نقاله در حدود ده متر حركت مي كند و لرزيده(ویبره) مي شود و هواي داخل آن تخليه مي گردد پس از 24 ساعت كه ملات داخل قالب خشک شده می توان موزاییک را از قالب بيرون آورد و تا 72 ساعت آن را مرطوب نگه داشت و در صورت نیاز سابخورده و سپس آماده ارسال می گردد.

 2) انواع موزاييك از لحاظ شكل و ظاهر

A) موزاييك تك لايه(سنگ مصنوعی)

نوعی موزاييک است  که با ماشین آلات اتوماتیک  آلمان و ايتاليا توليد شده اين موزاييک تک لايه بوده وفاقد قسمت زيرين و کل ضخامت یک جنس می باشد و به علت وزن کم(هر متر مربع حدود 46-47 کیلوگرم) در ساختمانهاي که محدودیت وزن دارند استفاده مي شود . (ضخامت حدود 18-19 میلیمتر)

B)موزاییک دولایه

نوعی موزاييک است  که دارای دو لایه بوده لایه رویه سطح رویه موزاییک از پودر سنگ،سنگ دانه،سیمان وآب و ... تشکیل شده  و لایه زیرین که پشت موزاییک از ماسه و سیمان و آب تشکیل شده است.(ضخامت حدود 30 میلیمتر)

  موارد کاربرد موزاییک:

مناسب جهت کف پارکینگ،کف پشت بام ، پیاده رو سازی، محوطه سازی ویلا و باغ و... می باشد.