منوی سایت

اجرای موزاییک پلیمری

اجرای موزاییک پلیمری ، قیمت موزاییک پلیمری ، فروش موزاییک پلیمری ، انوع موزاییک پلیمری ، موزاییک پلیمری در طرح و رنگهای مختلف ، سنگ مصنوعی سمنت پلاست ، موزاییک سمنت پلاست ، موزاییک مناسب مناطق سردسیر ، موزاییک ضد سرما ، موزاییک حیاط ، موزاییک ویلا ، موزاییک باغ .

بــا توجه به ناصاف و طرحدار بودن سطح رویه موزاییک پلیمری و به دلیل چسبندگی بیشتر ملات زیرین شرایط نصب به شرح ذیل می باشد:

سطح زیرکار موزاییک به خوبی کوبیده و متراکم شود تا از نشست خاک جلوگیری کند.

جهت ایجاد لایه زیرین مستحکم ، یک لایه ملات ماسه و سیمان نیمه خشک در سطح مورد نظر به ضخامت مورد نیاز پهن نمایید تا زیر سازی و شیب بندی محل نصب با تراکم کافی انجام شود.
روی سطح بتن نیمه خشک پهن شده را با استفــاده از دوغـاب پودر سنگ و سیمان بــا نسبت 2 : 1 به ضخامت 2 الی 5 میلیمتر پوشانده تا لایه ای از دوغاب روی سطح بتن نیمه خشک ایجاد گردد.

در صورتی که محصولات در محوطه باز و یا سطح وسیع مورد استفاده است ، موزاﺋﻴﻚ و یا کفپوش را با فاصله  دلخواه (2 میلیمتر الی 3 سانتیمتر )روی سطح گذاشته و کنار یکدیگر چیده و با چکش لاستیکی روی سطح  موزاﺋﻴﻚ ضربه بزنید تا دوغاب زیر موزاییک کلیه خلل و فـرج  محصول را پوشانده و مازاد آن از بین موزاﺋﻴﻚ ها نمایان شود .ضمنا دوغاب بیرون زده از درزها را توسط ابر یا پارچه خشک ( برس خشک  ) تمیز نمایید .

در صورتی که دوغاب زیر محصول به اندازه کافی نبود و فاصله بین هر موزاییک پر نشده بود، بعد از اتمام کار ، بین درز موزاﺋﻴﻚ ها  رو بندکشی نمایید.

باید در نظر داشت که در صورت عدم فاصله تک تک بین موزاییک ها باید درز انبساط در هر 5 متر به اندازه یک سانتی متر ایجاد گردد و درز ایجاد شده با چسب های سلیکونی ( چسب آکواریوم ) پوشاده شود.

به دلیل طرح دار بودن موزاییک پلیمری به هیچ عنوان دوغاب کاری روی سطح موزاییک انجام نگردد و این کار موجب کثیف شدن سطح موزاییک و همچنین پر شدن درزهـا می گـردد و به سختی تمیز میشود .

پس از نصب موزاﺋﻴﻚ پلیمری تا 48 ساعت از رفت و آمد روی موزاییک خودداری نمایید.

جهت تمیز کردن سطح دوغاب کاری شده از ساب  زدن و یـا  استفاده از مواد اسیدی خودداری نمایید و پس از اتمام مراحل اجرایی حتما شستشو شود.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               با تشکر